Trädäcksfunderingar.

Vi drog med oss Rasmus och Sarah till tomten för att få ett bollplank och höra vad dem tyckte och tänkte. Och nu känner jag mej helt nollställd! Alltså nej, jag hade inte tänkt mej världens största trädäck. Men ett stort. Jag vill kunna få plats med en stor matgrupp och kanske en lite mindre, en fast grill, några solstolar och kanske någon liten pool till Hugo om han vill ha. Jag vill att man ska kunna vara ett gäng som lätt får plats en sommarkväll. Alltså, jag ser ju framför mej att vi snart har 15 ungar. Och så har dem kompisar och så kommer en granne och kanske någon vän. Skiner då solen, ja, då vill jag att vi får plats! Stora som små, unga som gamla!

Vad säger alla andra? Vad tycker ni? Hur tänker ni?

Och Sarah! Jag älskar din uppriktighet och din ärlighet! Du är den ärligaste människan jag vet, och det gillar jag dej skarpt för!  

Kommentarer
Postat av: Sarah

Oj tack så mycket!! Det visste jag faktiskt inte att jag var =) Men att bara hålla med blir ju ingen klokare av, visst?



Jag tycker absolut att ni ska bygga en stor altan för att du så gärna vill det, det kommer bli kanon bra!



Kram!

2009-05-22 @ 11:24:49
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0