Tomtfunderingar.

Hugomannen ligger och sover middag. Under tiden gör vi oss iordning för en tur till tomten, och huset. Vi ska ha med oss måttband och kamera och papper och penna och mäta och kika och fundera och tänka och drömma.
Jag vill ha klart för mej hur altanen kommer att bli. Fast nu är jag mer inne på trädäck, än altan. Varför måste man ha räcken? Jag vill nog inte ha några räcken. Och skulle jag vilja ha räcken, så skulle jag nog vilja ha några i glas. Hållbara glas, såklart. Och så vill jag ha lampor. Massor med inbyggda lampor. Det är förjävla snyggt!

Vi har massa stenblock liggandes på tomten. Jag tror att dem kommer från någon gammal grund. Dem är svintuffa! Jag tänkte ta kort på dem idag, så kanske ni kan hjälpa och komma med ideer om vad man kan göra med dem? Ett block tänkte vi ha som trappa ut från ena altandörren. Vad tror ni om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0