Vår dag idag.

Idag har vart en riktig mysdag. Annika och Malin och Hilma har vart här. Vi har druckit varm choklad med grädde och ätit hamburgare. Ja, inte samtidigt då.

Annika är på tjocken och är planerad till 23 juli. Jag är avis som tusan! Vill också föda igen! Och visst, det kommer jag säkerligen att få. Men aldrig för första gången. Aldrig mera den där spänningen och ovissheten.
Nästa gång kommer jag ju vara helrutinerad liksom :)

När dem fort hem, packade jag in mej och Hugobubben i bilen och åkte till Pappa i Fjärås. Pappa var inte hemma. Jag och Hugo tog en tripp till Linda och David och spanade in deras hus. Dem ska äntligen få flytta in på lördag, och dem har fått det så fint! Linda är också på tjocken och är planerad till augusti. Och visst är jag lika avis där!

Sen traskade vi hem igen, med Sarah och Wille och Rocco i släptåg. Och som vanligt hade jag och Sarah 1ooo saker att prata om! :)
 
Imorgon ska Hugo vara hos sjukgymnasten kl 11. Sen blir det eventuellt en snabbträff med Malin och Loke. Och sen blir det promenix i Fjärås igen. Japp, nu jävlar ska det bli promenadrutiner!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0