Vad härligt att vara uppe i tid! Eller?

Inatt har Hugo sovit mellan halv två och fyra. Det är sant. Jag är så trött så jag dööör. Kvart över sju gav jag upp, och gick upp. Nu ligger han i sitt babygym och pratar med sin gris. Och ser inte ut att ha den minsta fundering på att sova. Hur orkar dem?!

Idag är det pissväder. Idag måste jag verkligen få köpt ett regnskydd till vagnen. Idag hade jag tänkt gå en vända på Freeport. Men aldrig i dethär vädret.

Ne, frukost och dusch, så kanske man blir lite piggare. Eller rent ut av lite kaffe?



Hugo tycker att mamma är en Loooser.


Kommentarer
Postat av: Malin

Pissväder?

Här e det strålande sol! ;)

2009-06-11 @ 10:33:10
URL: http://familjenmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0