Torsdag, nästan som fredag.

Idag ska jag till Frissan. Jag älskar att gå till Frissan. Idag känns det som om det kan bli precis hur som helst. Berors nog lite på vad Frissan är på för humör.
Sen blir det en tur in till staden. Ska köpa nya kläder till Hugo. Kläder som han ska ha på sin Namngivning på lördag. Och förhoppningsvis nya kläder till mej!
På vägen hem stannar jag nog i någon mataffär och köper hem något gott till ikväll, för ikväll vill jag ha Myskväll med Anders. Och Hugo såklart. Men han brukar ju oftast decka vid 8.

Så ser min dag ut, hur ser eran ut?


Jo! En sak till! Det var det jag skulle skriva om egentligen!

Jag vet att Hugo är stor och så nu, och dem flesta tycker att det är okej att låta han sova på magen. Men! När han ligger på magen, så vill han ligga med ansiktet ner i madrassen. Han har fortfarande nappen inne och jag hör ju självklart att han andas.
Men det känns ju högst osäkert?! Jag la honom faktiskt bredvid mej i min säng och lät honom sova där. Då både såg och hörde jag honom. Jag försöker liksom vrida på hans huvud så att han ligger på sidan av det, men han vänder tillbaka det. Tips! Råd!
Eller är han helt enkelt så stor nu så att han kan avgöra det själv?

Kommentarer
Postat av: maria

du kan nog lugnt låta honom sova så. jag tror som du skrev att han är stor nog att sova som han vill. ;)

2009-06-18 @ 13:28:47
Postat av: Anonym

Jag tror nog inte att det är farligt, men jag hade nog inte vågat!! Alexander vill också gärna ligga på mage, men jag har bara vågat tillåta sidan änsålänge. När han sen kan vända sig utan problem både från mage och rygg då får han göra som han vill!! Skitsvårt, jag är väldigt splittrad!! Köp ett andningslarm om du är väldigt otrygg!! Puss puss

2009-06-18 @ 13:57:48
URL: http://lacamilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0