Torsdags-uppdatering!

Idag blev det stranden med Hugo och Annika och Sarah och Sarahs mamma och Sarahs storasyster. Vi åkte ut till Tjolöholm, och jag måste bara säga att det nog är den bästa utav stränder. Den har allt. Sandstrand, gräsmatta, bergsklippor och skugga. Jag gillar verkligen inte att ligga i sanden. Och jag gillar verkligen inte stränder utan skugga. Nog mest för att jag är så otroligt rädd att Hugo ska bränna sej. Har hört att man kan förstöra deras hud för all framtid då. 
Hursomhelst. Vi åt gifflar och drack ramlösa och Hugo åt banan med hela sej. Det var myys.
Sen var tanken att jag skulle gått en promenad i Fjärås, men det blåste för mycket. (Okej, ärligt talat var det mycket trevligare att ligga på filten och sola med Sarah, utanför deras lägenhet :))

Och sen! Vet ni vad jag gjorde sen! Jo, jag ringde ett samtal och vips hade jag satt upp mej på att jobba 3 pass på Tjolöholm i sommar. Bröllop blir det, och det ska bli riktigt, riktigt roligt faktiskt. Pratade med min "gamle" chef Henrik, som jag har jobbat för 1ooo gånger innan, och han tyckte att det var sååå roligt att jag ringde. Han sa att Tjolöholm hade saknat mej, och det värmde myyycket! Än är man inte glömd :)

Imorgon blir det spruta för Hugos del. Det känns lite tungt. Men jag ringde och pratade med dem, och dem sa att det absolut inte behövde bli som sist. Oftast är det tydligen första sprutan som dem reagerar mest på. Så vi får hålla tummarna! Nu är jag hur som helst lite bättre förberedd. Hugos mormor köpte ju hem flytande alvedon sist.
Sen får vi se vad som händer. Jag har ju som sagt bränt mej (mycket ovanligt!) så det blir nog inget solande för oss.

Kanske en Ikearunda? :)


Såhär utslagen blir man efter en strandendag :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0