Utflykt ikväll..

Ikväll ska vi göra en sak som jag inte riktigt har bestämt vad jag känner för. Vet inte riktigt om det ska bli roligt eller spännande eller bara helt livsfarligt. Kommer jag njuta eller kommer jag darra av skräck?
Det värsta är nog att inte Hugge ska med. Vi ska lämna bort honom - igen! Men sist gick det jättebra, så det får vi hoppas att det gör ikväll också.

Ne, frukost! Och sen får vi se vad vi gör av dagen. Solen skiner!
Jag skulle verkligen behövt åkt till Ikea, men vem vill göra det när det är sommar ute? Hugo vill ha en barnstol! :)



Kommentarer
Postat av: emma

Vilken underbar bild! hur fin som helst! :)

2009-06-25 @ 00:10:02
URL: http://emmaeriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0