Underbara sommarkväll!

Det har vart en helt underbar kväll! Det blev ingen utflykt. Det blåste alldeles för mycket. Eller ja, det blåste tydligen åt fel håll.
Hur som haver. Jag och Hugo åkte ändå till Hugos mormor. Där fick vi kycklingburgare (haha, skrev börjare först) och flädersaft. Jag älskar flädersaft!! Iskall, hemmagjord flädersaft. Mumma! Hugo smaskade i sej litegranna också, och åh vad han njöt. (Ja, Hugo fick smaka!)
Sen kom Sarah. Sarah skulle till Sandra och promenera till Torpasjön. Och jag fick följa med. Tokarna badade. Uscha vad kallt. Ärligt talat så kände jag inte ens på vattnet, men det såg kallt ut! Jag hade turen att Sandras pojkvän Simon var där. För jag hade glömt att ta på mej strumpor, så jag fick skoskav på min lilltå och fick ont. Så vi fick åka med Simon hem, och det var skönt kan jag säga.
Jag älskar verkligen svensk sommar! Det är nu man känner att man lever!

Imorgon kommer Annika, och förhoppningsvis mina mammapengar :)


Glömde ta med kameran till sjön, så ni får njuta av en Hugobild istället!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0