Trevlig Midsommar!

Hugo är helt underbar! Han somnade vid nio, vaknade fyra och ville ha mat och ny blöja. Somnade om medans jag var på toa. Vaknade kvart över tio när Kalle ringde och väckte oss. Jag älskar honom! 

Idag är det Midsommar. Det ser man på vädret. Molnigt, regn i luften och halvstorm. Trots det ska vi iväg och dansa runt stången och gå tipspromenad. Allt ihop med Familjen Borekull/Järlbrink. Ska bli riktigt trevligt! Familjen Borekull/Järlbrink är en mycket trevlig familj! Snälla och enkla och alldeles underbara! :)
 

Trevlig Midommar önskar jag alla mina underbara vänner!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Tack så mycket:) De är familjen Andersson/Ericsson med:) kram på dej och tack för idag!

2009-06-20 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0