Tisdagsplaner.

Idag ska jag till Kungsbacka med Rebecca. Det ska bli så himla kul och trevligt. För nu var det evighetersen som jag ens träffade Rebecca. Vi ska äta lunch på Karma och strosa runt i solen! (vilken sol?)

Tänkte jag skulle provsitta min son i hennes sons vagn, se vad han tycker och se om han passar. Min son vill nämligen helst sitta upp när man är ute och går nuförtiden. Vilket är helt förståligt med tanke på att han spanat in insidan av sufletten i snart 5 månader. Han är stora pojken och vill se världen! Att göra om liggdelen till sittläge, kommer inte att funka i många veckor till! 

Nej, frukost och frukt! Eller fruktfrukost? Anders har en ny kompis som tar hand om oss och ger oss frukt. Det gillar vi.  





Jag och min gris.



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag måste komma hem till dig på fruktfika!

2009-06-09 @ 14:05:16
URL: http://familjenmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0