Läggdags.

Vet ni vad jag såg idag? Att det bara är 15 veckor kvar tills vi flyttar. 15 veckor är inte länge. Det är det faktiskt inte. Jag har ju massor jag måste hinna göra på 15 veckor. Packa och måla huset och adressändra. Hur sjutton ska jag hinna allt?!


Idag har jag haft röjardag. Jag har slängt och slängt och slängt. Jag älskar att slänga saker. Jag känner mej som ny då. Ny och befriad och alldeles... ren. Det är skönt att slänga gammal skit som man inte vill ha. Gammal skit ger negativ energi. Negativ energi ger dåligt humör. Dåligt humör är tamejfan det sämsta som finns. Fast dålig humör har jag vart på ändå. Bad Anders köpa håning. Och när han ändå skulle köpa håning så kunde han köpa ersättning och majskrokar till Hugo. När han kommer hem har han glömt håningen. Sånt gör mej ursinnig.  


Han gör mej lycklig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Snart behöver du inte packa nått alls så som du slänger ;)

2009-06-24 @ 09:49:24
URL: http://familjenmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0