Godmorgon!

Idag känns det bättre. Inte bra, men bättre. Har legat och grubblat en massa i värmen inatt. Vad känslig man har blivit när det gäller sina nära. Man har högre krav och tar förgivet att dem ska uppföra sej. Mest för Hugos skull tror jag. Jag tänker inte låta folk som inte kan uppföra sej få umgås med Hugo. Inte en chans. Han ska bara ha bra folk runtomkring sej. Så länge det bara går.


Påtal om Hugo så bytte vi säng för honom igår. Han vill ju vända och vrida på sej nuförtiden, och det kan han inte i vaggan. Så igår skruvade vi ihop spjälsängen och bäddade med Labantäcke. Har knappt hört honom inatt, så jag tror det var på tiden. Spjälsängen är ju mycket större, så det blir ju säkert inte alls lika varmt i den. 
Sen fick han för sej att han skulle upp klockan sju! Så från sju till halv nio låg han i min säng och sparkade mej i magen, petade mej i ögonen och drog mej i håret. Samtidigt som han var på ett helt strålande humör.


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Eftersom vi låg på Tjolöholm hela dagen igår, så känns det inte som om jag vill dra dit med honom idag också. Det bästa hade nog vart att vara inne hela dagen. Men vi får se!


Trevlig tisdag allehopa!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0