Det här har hänt.

I fredags var det Midsommarafton. Firades även detta året med Kalle och Jannike. Förra året satt jag nygravid och surade i deras soffa, då jag tyckte Anders var alldeles för full. I år var det gladare miner. Nästa år blir det nog ännu bättre, då Hugo är äldre och det troligtvis är midsommarfest hemma hos oss! :)

Hugo är midsommarfin.



I lördags hade vi Hugos namngivningsfest. Tycker att det blev himla fint och bra. Alla verkade trivas och maten blev god :) Min mamma är bäst i världen! Hade aldrig blivit så bra som det blev utan henne!!
Hugo fick massa fina presenter! Halsband och tavlor och ramar och kläder och massa mer. Verkligen jättekul!
Min moster hade gjort världens finaste bildspel, som spelades upp för släkt och vänner. Från graviditeten och framåt.. Jag fick det på en cd-skiva, men jag får det inte att funka här på våran dator. Och tur är väl det, annars hade jag suttit här och storbölat hela dagarna :)
Hugos morfar hade fixat en tipspromenad med Hugo-frågor. Det var nog också rätt uppskattat :)
Får se om det kommer några bilder härifrån så småningom!

I söndags var det Ac/dc. Japp, jag var där! Det var faktiskt riktigt grymt! Kul att kunna säga att man faktiskt har sett dem, då vi har lite Ac/dc-grejer här hemma. :)
Hugo var hos sin mormor och morfar och det hade gått riktigt, riktigt bra. Så skööönt! Min lilla, stora duktiga pojk!

En mycket inzoomad bild :)


Hm. Robin tyckte inte dem var fullt så bra :)



Igår
var det mest bara mys. Promenerade massa.
På eftermiddagen följde jag med Kinn på husvisning. Jättekul! Har ju en hemlig dröm att en dag kanske läsa till husmäklare, så det är alltid kul att se hur dem jobbar. Just den här mäklaren kunde ingenting. Hon var inte ett dugg påläst och svarade "jag vet faktiskt inte" på varenda fråga i princip. Ja, så så svårt verkar det ju inte vara :) Det borde ju tillochmed jag klara av :)
Sen blev det mat och fika hos Kinn och Mattias och jag var nog inte hemma förrän halv nio. Efter lite funderingar på hur sjutton jag skulle hitta hem :)

Idag har jag vart på stranden med Jannike och Maria. Sen blev det en härlig promenad med Jannike!

Imorgon blir det en hemlig utflykt som jag berättar mer om någon annan dag :)

Nu står rotfrukterna i ugnen, såsen i kylen och köttet ligger i pannan. Och snart borde Anders vara hemma!

Kommentarer
Postat av: Moster Emma

kom på det där med bildspelet igår. Jag har windows vista och därmed är bildspelet sparat i ett format som XP inte kan öppna...sorry....lovar att jag ska försöka komma på en lösning så att du kan få se det igen :)i word kan man välja att spara det i ett annat format så det borde funka även i powerpoint tycker jag..eller?

2009-06-24 @ 17:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0