Det där om döden.

Det har väl knappast undgått någon att Michael Jackson har gått och dött?
 
Och jag är så fruktansvärt kluven i frågan om vad jag tycker. Det är hemskt. Självklart. Det är alltid hemskt när någon dör. Och bara 5o år gammal. Och med 3 barn efter sej.

Michael gjorde jävligt bra musik, det gjorde han. Det kan man inte ta ifrån honom.
Men det snackades så mycket sista tiden. Och vad kom alla rykten från egentligen? Jag skriver inte att man ska tro på rykten, absolut inte! Men någonstans har dem här ryktena startat. Och jag kommer inte riktigt ihåg, men blev han dömd någongång? Jag tror inte det?

Vad jag än tycker, så har 3 barn förlorat sin pappa, en mamma och en pappa har förlorat sin son, och syskon har förlorat sin bror. Och det är hemskt.
 
Och jag vet, det händer varje dag. Men det är inte lika påtagligt som just idag.

Jag tycker. Att man borde stanna upp lite oftare. Tänka på vad man har och se sej omkring. Uppskatta det man har och njuta av livet. Det går fort, mina vänner. En dag är det försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0