Äntligen fredag.

Igår var också en såndär mysdag.

Vi började ju med ett besök hos Mia, Hugos sjukgymnast. Där konstaterade hon att Hugo är en aning snabbare och en aning mer aktiv med högerarmen. Det var ju vänster nyckelben som han bröt. Så vi fick lite övningar som vi skulle göra och en ny tid i september.
Känns ändå okey. Jag vet ju att han inte har ont, och det är ju den absoluta huvudsaken!
Så nu på morgonen gjorde vi dem första övningarna. Gick sådär. Går ut på att ligga på magen, och dem flesta vet väl vad Hugo tycker om att ligga på magen? :)
Och mitt upp i allt kom Hugo på att han nog allt var lite hungrig.

Sen åkte vi till Fjärås. Hade hoppats på att Hugos mormor skulle vara där, så jag kunde fått sovit en middagslur. Men ingen mormor där.
Men en Sarah! Vi promenerade ut till Tjolöholm och tillbaka. Sen satt vi på en filt i gräset och lattjade med Hugo och tog kort! Att Hugo njöt när han hade två personers fulla uppmärksamhet i flera timmar!

Sen kom Sarah på den briljanta idèn att bjuda oss på middag! :) Klyftpotatis och kotletter och sås. Huuur gott som helst!
Vi var nog inte hemma förrens nio.
Tack Sarah, för en toppendag! Och alla kort :)

Hugo deckade i sin bilstol vid åttatiden, och vaknade första gången klockan sex imorse (i sin säng alltså!). Kanske inte så konstigt, med tanke på att han knappt sov någonting vare sej igår natt eller igår på hela dagen.
 
Hursomhelst!
Jag är iallafall toookigt förkyld idag. Har ont i hela jävla kroppen. Huvudet bankar och snoret rinner. För att inte tala om halsen. Sååå svullen! Fan ta Anders! Så nej, även om Hugo var en ängel och sov hela natten, så har jag mest vart vaken och tyckt synd om mej själv.

Blir det bättre till kvällen, hoppas jag att vi åker till Fjärås och äter fredagspizza. Det är gott.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0