Varberg!

Varberg är verkligen en underbar stad. Mycket, mycket finare och trevligare än Kungsbacka.
Vi har ju som sagt vart där ikväll. Ätit kebabrulle i parken (jag är fortfarande mätt!) och strosat runt i lite affärer. Jag fick ett linne utav Anders (så jag tror att vi är kompisar igen :)).
Hittade en tokigt fin kofta på MQ. Känns helt fel tid att köpa en varm, stickad kofta nu, men den var bara såå fin! Ska ju ner imorgon igen och göra Varberg med Malin. Får se om jag har lyckats övertala Anders till att få köpa den då. Jag har ju liksom hela natten på mej :)
Imorgon börjar Anders semester. Sen har vi tre veckor ihop. Ska få gjort en himla massa under den tiden. Jag som trodde att semestrar var till för att vilas upp på.

Imorgon ska jag och pappa åka och köpa provfärg till huset! Det ska bli riktigt, riktigt kul!

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0