Vad fan hände?!

Sitter vid Pappas dator och hittade en mapp med "Fias bilder ". Ångrar skarpt att jag gick in och snokade i den!
Ser ni kroppen människor?! Ser ni kroppen?! (Japp, massa egobilder kan tyckas. Men så är det ju min blogg också!)

Bortse från Snyggingen till höger och MohikanKennet i mitten. Det är jag i rosa! Ser ni midjan? Vad hände där liksom?



Försmå jeans har jag visst alltid haft.






Tillochmed i randigt. Ojojoj.









Eller vad tycks om Fia med bruna ögon? :)




Okej. Summan av kardemumman. Bli inte sambo. Och skaffa för Guds skull inte barn!

Kommentarer
Postat av: emelie

Haha med bruna linser är du sjukt lik hon i melerose place (stavas det så?) Sjukt lik!!

2009-07-23 @ 13:26:16
URL: http://minabusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0