30/7

Jag: Har precis tagit kväll och njuter av regnet. Det är ju faktiskt så att jag råkar gilla regn.
Anders: Är och hälsar på sin mamma på sjukan.
Hugo: Ligger och sover i morfars säng. Ja, det är sant. Han sover middag kvart över sex! Åh, vad roligt det kommer att bli och natta honom senare ikväll.

Dagens planer: Idag har vi vart och fikat hos min farbror med familj.
Dagens funderingar: Fortfarande spotlights eller inte spotlights! Nu lutar mycket åt inga spottar, förutom på toaletten och eventuellt några i vardagsrummet. Men jag och Anders är lite oense. Ovanligt! :)
Dagens tycker: Att det borde vara 15 oktober imorgon. Helst igår,
Dagens kläder: Jeans, topp och munktröja. Vad annars? :)
Dagens mat: Bränd pyttipanna och ägg. Pappas spis är v.ä.r.d.e.l.ö.s.
Dagens väder: Känns som höst, men det ska tydligen föreställa svensk sommar.
Dagens sämsta: Att varenda jävel på banken har semester, så att man inte får tag på någon när man ringer och undrar!
Dagens bästa: Att kusinen berättade att dem ska ha barn i februari :)
Dagens mål: Har varit att intala mej själv att allting löser sej, för det gör det. Frågan är bara hur och när?

Kommentarer
Postat av: Jannike

Vilken kusin?

2009-07-30 @ 19:55:31
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0