Vääärme!

Alltså det är så jävla varmt!. Jag tror att jag kan räkna på ena handen hur många minutrar jag har sovit inatt.

Funderar skarpt på att ta med mej Hugo och sova i Fjärås inatt. Det bara måste vara svalare där!

Hugo var som vanligt uppe med den där tuppen. Han vaknar tidigt, och sen sover han hela dagarna.

Nu ska jag ringa Jannike och höra om hon är hemma, så jag och Malin kan gå bort dit och hämta grejerna från Gangstarpartyt!

Ikväll blir det Varberg med Anders och Rebecca. Vi ska äta glass. Och jag är så sjukt sugen på chokladglass! När var jag det sist liksom?

Ha en bra dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad gott det låter med glass!



Förstår att du längtar efter huset...vad häftigt det kommer bli.

2009-07-02 @ 13:11:53
URL: http://sjomanshustrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0