Titta! Jag hittade en sladd!


I valet och kvalet. Det blev den till höger.



Lite insida. Här är våra tre sovrum. Vårat till höger och barnrummen till vänster. Jag visar Hugo hans rum :)



Sett från köket.



Sett från vardagsrummet.



Första penseldraget. Nej, jag har inga skor på mej. Jag har druckit vin. Massor. Då behövs inga skor.



Förstärkning. Grundfärg, grundfärg och åter grundfärg.



Nästan färdiggrundat!



Och så färgen! Skuggig bild, så färgen gör sej inte riktigt rättvis.



Gaveln. (Jag har målat med "färgen" så långt jag når. Nej, jag står inte på någon jävla stege!)




Imorgon kanske jag bjuder på en färdigbild :)


Och så en bild på HuggeBugge bara för att han är finast i världen! Och det händer så sjukt mycket varje dag nu! Leker man tittut med honom skrattar han så han kiknar. Underbara unge!



Kommentarer
Postat av: emelie

hjälp vad skoj!!! Åh hoppas ni kommer trivas för det ser verkligen toppen ut!!

2009-07-17 @ 13:29:40
URL: http://minabusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0