Nämnde jag?

Nämnde jag att jag blev uppsagd förra veckan? Japp, tre stycken från jobbet fick gå igen. Tre stycken dessförinnan har redan fått gå. Stackarna som är kvar måste gå på knäna just nu. Stackars, stackars krakar!

Nämnde jag att jag och Anders firade att jag blivit uppsagd? Japp, säkert dem enda som firade en sådan sak i dessa tider. Men oj vad jag verkligen avskydde mitt jobb.

Nämnde jag att jag idag, på min kvällspromenad med Hugo, fick ett nytt jobberbjudande? Japp, till hösten börjar jag småjobba lite kvällar och helger!


Nämnde jag att jag känner mej otroligt lättad och lycklig just nu? Japp! 

Kommentarer
Postat av: Jannike

Åh va roligt med nytt jobb:) Vart är de då? Kram

2009-07-23 @ 20:22:41
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: Sara

Va roligt! vart då?

2009-07-24 @ 07:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0