Jag lever :)

Kanske att jag ska försöka mej på ett inlägg ändå :)

Vi bor i Fjärås, hos Papsen för tillfället. Dels för att vi målar hus, och dels för en familjeanlägenhet. (Heter det så?!)
Kan berätta mer när vi vet mer. Just nu är läget sådär för oss allihopa. Och vi sitter och håller tummarna mest hela dagarna. 
Därför har jag inte haft någon lust. Ingen lust att blogga, ingen lust att träffa någon, ingen lust att hitta på något. Men jag hoppas att ni finns kvar ändå?  

Idag var jag och Kinnen på Gekås. Hittade massa fina kläder till Lilleman och massa, massa braatthasaker!

Skönt att komma ifrån lite och bara vara!

Jag har massa fina bilder på huset, men tyvärr ingen datasladd till mobilen. Vi har hursomhelst snart målat klart huset, och jag är faktiskt riktigt nöjd med färgvalet! 

Nu ska jag laga lax som Anders(!!) har vart och köpt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0