Gnällpotta.

Det var tokkallt. Slutdiskuterat!

Hugo är en riktig gnällpotta idag! Halv sju slog han upp sina blå. Efter det har det vart gnäll och gnäll och gnäll. Nu ligger han i sitt babygym, och gnäller.
Fast jag ska inte gnälla. Igår var han på ett helt strålande humör hela dagen. Klart som korvspa att dem också måste få ha dåliga dagar ibland.
 
Vi var förbi Anders och Rebecca härromdagen och lånade den nya Wallanderfilmen. (Tyvärr funkade den inte hos oss.) Men hursomhelst. Dem har ju målat om sitt hus, från rött till grått. Och satt upp värsta fina staketet! Och jag blir tokig!! Jag vill också greja och måla och bygga staket! Jag vill planera och tänka och köpa gungställning och bygga sandlåda. Jag vill!
Staketet dem har byggt är ett sånt som vi funderat lite på. Ni vet ett såntdär med smala ribbor på längden liksom. Så man ser litelite ut, och folk ser litelite in. Frågan är bara hur och var vi ska ha det på våran naturtomt. Jag skulle vilja ha rätt mycket inhängnat, med tanke på Hugobubben. Och med tanke på att Tjolöholmvägen är rätt trafikerad sommartid. Men jag tror det blir näst intill omöjligt. Men det löser sej!
 
Härromdagen såg jag att dem grävde och kopplade på vattnet. :)

Nu är det typ 100 dagar kvar :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer att gå mega fort, du kommer inte hinna tänka ens innan ni är inflyttade. Kram

2009-07-01 @ 10:34:20
Postat av: tekirch.

Får jag fråga vad du

tycker du min nya design? ♥



/ http://tekirch.blogg.se



2009-07-01 @ 12:23:15
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Kom på att jag inte hade läst om ditt liv på ett tag =) Kul att du tyckte om staketet! ni kan ju ha ett sånt runt en del av altanen? Jag är mega svettig, kom hit nu så vi kan lägga oss i skuggan! =) kram

2009-07-01 @ 12:33:06
Postat av: emelie

Kanske gaddar på gång?

Åkte förbi erat hus igår. Kommer ju bli alldeles toppen!! kramar

2009-07-01 @ 18:24:00
URL: http://minabusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0