Löördag.

Idag promenerade jag och Lisen på Tjolöholm. Det gick bra. Trots lite incidenter. Kunde slutat riktigt illa, men vi hade tur. Haha. Det flyger runt en hel del tankar i min lilla hjärna och jag funderar och grubblar en massa. Men det blir nog bra till slut ska ni se.
Vi hade iallafall jättetrevligt, och Alfons hade med sej en massa leksaker som han ville visa för Hugo. Hugo var dock inte så jätteintreserad då han mest sov. Så fler promenader lär det bli! 

Hursomhelst. En timmes promenad vs en pizza och femton negerbollar borde väl sluta ungefär på plus minus noll. Eller?

Kommentarer
Postat av: Jannike

Haha! Jag gillar din plus minus noll:D Jag ses jätte gärna i veckan säg en dag! Kram

2009-08-16 @ 16:32:43
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0