Jobbartagen!

Idag hade jag behövt åkt in till Kungsbacka. Upptäckte att min gamla serveringskor har blivit för stora? Hur sjutton har det gått till?!

Och då undrar ni; Vad sjutton ska hon ha sina gamla serveringskor till? Jo! Jag ska nämligen jobba imorgon. Ska springa benen av mej på ett bröllop på Tjolöholm. Och jag är jättekluven! 
Det ska bli jätteroligt att jobba! Jätteroligt! Ska bli kul att få lite vuxentid, och samtidigt tjäna pengar. Ska bli fruktansvärt kul att bara vara jag för en stund. 
Men samtidigt undrar jag hur fasen jag ska orka! Jag har inte jobbat sen jag gick hem från Hemköp den 13 december! Och nu börjar jag med att jobba på ett bröllop som jag vet kommer bli stressigt, vääldigt mycket spring, massa massa bärandes fram och tillbaka och vi kommer säkert inte vara klara förrän framåt 3-4 på natten. Japp. Jag har jobbar bröllop och framför allt julbord på Tjolöholm förut!

Men som sagt, det ska bli roligt! Och klart att jag orkar! :)


Om jag nu bara får tag på ett par nya skor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0