Inspirations-onsdag!

Idag kommer att bli ytterligare en sån där BRA dag. Jag bara känner det!

Jävlar! Jag kunde inte somna igår. Dels för att Hugo var klarvaken och låg och petade mej i näsan och drog mej i håret. Och mööös! Han la sin kind mot min och bara myste. Det, mina vänner, det var kärlek!

Bara det kunde ju få mej sömnlös för bövelen!

Men!
Sen började jag inreda hela förbannade huset. Ja, i huvudet då alltså. Hade sån inspiration, efter bordsköpet, så jag visste knappt var jag skulle ta vägen! Det kommer bli så jävla bra!


Idag är Hugo helt tokig! Han kommer riva huset idag. Jag bara vet det.

Nu ska jag ut och leta inredningsattiraljer i pappas gamla lada!



Kommentarer
Postat av: emelie

Ja verkligen, jag blev kär:-)

Rackarns vad jag också vill ha den nya ikea katalogen.. alltid skoj att bläddra i. Du kan väl ta kort haha och lägga in på bloggen(skratt)

Nä jag får väl köpa mig en tjeckisk tidning med guld, rych pych och krussiduller!

2009-08-19 @ 10:09:35
URL: http://minabusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0