*HOST*

Aaah! Trodde verkligen att jag var på bättringsvägar. Men icke!
Jag har hostat så jag nästan spytt hela jävla natten. Jag har hostat så jag sträckt mej i ryggen. Ne, fråga fan inte hur det gick till, men jävligt ont gör det!

Jag är livrädd för att jag ska få feber nu. Tydligen är dem första symptomerna på svininfluensa just hosta och halsont (ja det har ju gått över nu.. men ändå!) och sen feber!

Så snart sitter jag väl här, med svininfluensan upp till öronen.
 
 
Så idag ska jag och Hugemannen bara vara hemma och myyyysa, hela dagen! Inte en en promenad ska vi ge oss på!

Fast först har Lillebror tvingat mej att köra honom till skolan! 

Kommentarer
Postat av: Moster Emma

Din stackare......vet precis hur det är, blir inte av med min hosta heller. Fast jag har sluppit att sträcka ryggen som tur är :) Kram

2009-08-18 @ 11:27:04
URL: http://emmahelenaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0